2.1.9. Descrierea Meta tag-ului

Acesta este folosit pentru a descrie paginile. El nu influenţează clasamentul SEO, dar este foarte important. O mulţime de motoare de căutare (inclusiv cel mai mare - Google) afişează informaţii de la această etichetă (meta-tag) în rezultatele căutărilor în cazul în care acesta este prezent pe o pagină şi în cazul în care conţinutul său se potriveşte cu conţinutul paginii şi cu interogarea de căutare.

Experienţa a arătat că o poziţie înaltă în rezultatele de căutare nu garantează întotdeauna un număr mare de vizitatori. De exemplu, în cazul în care descrierea rezultatelor cautarii concurentei dvs este mai atractivă decât cea pentru site-ul dvs., atunci utilizatorii pot alege resursele concurenţei în loc să aleagă resursele site-ului dvs. De aceea este important ca textul dumneavoastră Meta tag-ul să fie scurt, dar informativ şi atractiv. Acest text trebuie să conţină, de asemenea, cuvinte cheie corespunzătoare.


Click aici pentru revenire la Factori interni de ranking

Niciun comentariu: