2.1.8. Atributele «ALT» în imagini

Orice imagine are un atribut opţional special cunoscut ca “text alternativ” (“alternative text”). Acesta este specificat utilizând tag-ul HTML «ALT» .Acest text va fi afişat în cazul în care browser-ul nu reuşeşte să descarce imaginea sau dacă imaginea ecranului browser-ul este dezactivată. Motoarele de căutare salvează valoarea atributului ALT corepunzator imaginii atunci când analizează (indexează) paginile, dar nu-l foloseşte pentru a acorda un rang rezultatelor căutarii.

În mod obişnuit, motorul de căutare Google ia în considerare textul din atributele ALT ale acelor imagini care reprezintă link-uri către alte pagini. Atributele ALT ale altor imagini sunt ignorate. Nu există nici o informaţie cu privire la alte motoare de căutare, dar putem presupune că situaţia este similară. Considerăm că cuvintele cheie pot şi ar trebui să fie utilizate în atributele ALT, dar această practică nu este vitală pentru scopurile SEO.


Click aici pentru revenire la Factori interni de ranking

Niciun comentariu: