2.1.6. Tag-ul «TITLE»

Acesta este unul dintre cele mai importante tag-uri pentru motoarele de căutare. Faceţi uz de acest fapt în activitatea dumneavoastră SEO. Cuvintele cheie trebuie să fie folosite în tag-ul TITLE. Link-ul către site-ul dvs., care este afişat în mod normal în rezultatele de căutare, va conţine un text derivat din titlu. Acesta funcţionează ca un fel de carte de vizită virtuală pentru paginile dvs.. Adesea, textul titlului este prima informaţie despre site-ul dvs. pe care utilizatorul o vede. Acesta este motivul pentru care titlul nu trebuie să conţină numai cuvinte cheie, dar, de asemenea, trebuie să aduca informaţie şi să fie atractiv. Vreţi ca utilizatorul să fie tentat să faca click pe link-ul dvs. afişat de motoarele de cautare şi să navigheze pe site-ul dvs. Ca o regulă, sunt afişate 50-80 caractere din titlu în rezultatele motoarelor de căutare, astfel încât ar trebui să limitaţi dimensiunea titlului la această lungime.


Click aici pentru revenire la Factori interni de ranking

Niciun comentariu: