2.1.3. Cuvintele cheie şi densitatea lor pentru SEO

Densitatea cuvântului cheie dintr-o pagină este o măsură a frecvenţei relative a cuvântului în text, exprimată ca procent. De exemplu, dacă un anumit cuvânt este folosit de 5 ori pe o pagină care conţine 100 de cuvinte, densitate cuvântului cheie respectiv este de 5%. Dacă densitatea unui cuvânt cheie este prea mică, motorul de căutare nu îi va acorda o atenţie prea mare. Dacă densitatea este însă prea mare, motorul de căutare poate interpreta acest lucru ca spam şi va activa propriul său filtru de spam. Dacă se întâmplă acest lucru, pagina va fi “penalizată” şi poziţia sa în lista de căutare va fi afectată în mod negativ.

Valoarea optimă pentru densitate unui cuvant cheie este de 5-7%. În cazul expresiilor cheie, ar trebui să se calculeze densitatea totală a fiecăruia dintre cuvintele cheie, luate individual, care compun frazele, pentru a vă asigura că este în limitele specificate. În practică, o densitate de cuvinte cheie mai mare de 7-8% nu pare să aibă consecinţe negative SEO. Cu toate acestea, acest lucru nu este necesar şi poate reduce lizibilitatea conţinutului din punctul de vedere al unui utilizator.


Click aici pentru revenire la Factori interni de ranking

Niciun comentariu: